сряда, 7 септември 2011 г.

ПТИЧИ СЕЗОНИ- етапи



Харесвам гоблени в които има малки птички ,слабост са ми ,имам доста събрани схеми с тях .Ето например тези ,когато за първи път ги срещнах в нета ме плениха и вече повече от година търся схемите им! Благодарение на едно момиче което живее далеко от България се сдобих с тях .Благодаря ти Магдалена!

Въпреки че имам доста започнати гоблени не се удържах и ги започнах !Показвам един етап от пролетта.Ще ги подредя така -пролет,лято ,есен , зима, според оформлението /поне за сега/ което съм решила да направя след ушиването им,а то изисква да са в този ред !Е, накрая ще видим,може и нещо друго да ми хрумне!

Шия ги върху панама с цвят екрю ,18 каунт,макар че в описанието е препоръчано да се шият на 16!В ключа на схемите няма № на конците , а само наименованието на цвета!С помоща на живия каталог на ДМЦ и изпратените мострички /още веднъж благодаря за отзивчивостта на Магдалена/ си ги подбрах сама и за сега резултата ми харесва .Съжалявам че фотокартинката не може да покаже истинската красота която се получава!
Да се надявам че скоро ще ви покажа и цялата пролет завършена!




1 коментар:

  1. Пепа, симпатичная птичка! Люблю весну, когда цветут яблони и впереди теплое лето!
    И цвет блога приятный :)

    ОтговорИзтриване